“Yefu” tribute

Ben Enshi, Hubei Eyaleti, Açıkçası hiç mi, kariyerimin en salladı…

Yüksek dağlar dağlar büyük dağ, dağ tepe üzerinde arazi parçası dışarı insanlardı ve patates ile dikilen, Mısır, Vadisi, tüm pirinç aile kaynağıdır kalkış Plains çeltik alanlarının sınırlı. İzolasyon, yavaş, yerlere ama insanlar bu gibi Shanxi sağlık ve samimiyet otobüsten gülümsüyorum…

özellikle, rahat bir çiftlik evi yürüdü, patates Yemeği, Mısır yemek, selvi siz Xun pastırma artı dışarıdan koku mercan kullanılmayan kokulu bile bir yemek biber, Vatan hasreti esiyor, o sonunda tür-in acılı insanlar görüyorum…

Enshi, Padang, ben sadece hükümet yetkilileri suikastı ile dünya şok 2009 tarihinden beri ziyaret etti. Profesyonel gazeteci, ben de bile ekran kullanıcıları lanetli mi tarafından lanetli gerçekler, sonsuza dek, gerçekler için kendi arama haber köktendinci dogma, kenara duygular, çabalarını takip ile en az uyumluluk., hareketsiz hayır pişman…

daha sonra siyasi türbülans Jakuzi için attı, herhangi bir kişisel çabaları boşuna vardı. Sadece dükkan ve al benzersiz dünya öyküleri bu dönemi, başka tür bir yaşam düştü. Ayrıca yefu adlı Internet birileriyle aşina olduğu…

son zamanlarda, yefu ev, kitabı okuduktan sonra ben taşındı, ama sadece bir kitap yazdı. Dün gece kadar bu tweets dedesinin kelimeleri, silinmiş gördüm bir anlık sessizlik okuduktan sonra kalpleri kesme kalp ağrısı et gibi kesmek istemek hayır gözyaşları ağlamaya…

ne zaman bir kişi sonunda bir akrabası, binlerce yıldır Çin tarihi sayfa numaraları ile dolu keder asarak intihar zaman iki kadın bir ip ile küçük çocuklar bir demet atmak zaman intihar Kılavuzu, sadece bulmak için bir yemek ne zaman için derinlemesine sıcaklığı ile karşılaştırıldığında…

Ben biliyorum bu trajik metin, en az bir kitapçı bulunacak iz bırakmadan. …

olan uzak Batı Sichuan, ben yardım edemem ama cennet, onlar bir ulusal bellek barındırıldığında anında nüfuz isteyin yerleştirilen metin her yerde, ne biz bir dönemde kalbidir?…

o an, özel bir çağda, kendi, haber köktendincilik çocukça ve saçma kovalamaya çalıştığını anlıyorum. Guo Xie her güçlü makine ile vida bared dişleri ve ne zaman kırmızı toz içinde çalışan olup olmadığını yefu, beni, ya da öfkeli, küçük kızlar bıçak kemik tutmak değil…

“Yefu” tribute

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

