“Orijinal” yerellik Changping çilek festivalleri karıştırılmış

“Tüm resimler benim orijinal yeniden yazdırın veya içeriği, teklif için lütfen özgün URL’sini işareti burada”…

19, Qianlong Pekin Changping çilek, İkinci Tapınak, toplanan politikacılar Beijing son tapınak silah onlarca…

Biz tapınak sitesine tapınak festivaller başladı değil, binlerce metre orada gelip takım erken self-driving olan da birçok işletmeler Ticaret Fuarı ile meşgul bir sokakta orada da “kadar bir blöf koymak.” şarkı.

gelmesi ile 10: 00, birçok lider oturdu ve bir tören için geldi, tapınak konuk Ling Guan sandalye ben seviyorum ailem, Li Jindou, diş Cheongpyeong, Jing o ve diğer yıldız konuk, dinleyicilerin tezahürat alkışlar kazandı. Ve sonuçta, Çince Geleneksel aslan dans ve Yangge açılış (neden bilmiyorum bu büyük Yangge hiçbir performansları sahnede, sadece ayaklarına kadar sıcak ve ne zaman seyirciler alkışladı), bir aktiviteyi tamamlarken Sahne liderler, grup gelip içinin duvar imza…

Ben çilek olduğunu Tapınak çok tatmin edici değil! Aynı gün dağıtım büyük makale yayımlanmış gibi Beijing akşam haber yazdı: Changping Tapınağı adil çilek Çilek bir “ikinci Keman” ikinci. Ortada eski satış, tapınak şehir dışında uzun sokak gıda ve giyim için bu konularda ortak, “Çilek” en önemli rolü çok küçük bir destekleyici rol haline gelmiştir! 400’den fazla kabinleri sadece toplam bulmak için çilek sadece on kabinleri verdi, Caddesi Satılık çilek yanakları görmek için kilometre yürümek istiyorum.。 Ben 16 çilek küçük bir kutu içinde hatta bana 60 Yuan, yaklaşık dört dolar çilek bir ortalama ücret olduğunu görüyoruz! Çilek almak istiyorsanız, o da yerel meyve çiftçiler, çok uzak almak için sera içinde olacak yol açtı…

birkaç çilek gel ve Hing shou, sen söyleme, Changping semtinde, festivaller de zor çilek tapınak kasabasında yer alır. Araba yine yaparım ama ne eğer otomobil otobüs, o gerçekten bu insanlar için zor olurdu! Burada şehirden ilk metro hattı 5 oturan tiantong terminus hattının almak, sonra 537 yol transit shatuo İstasyonu’na transfer oldu. Bu bitmemiş, bir güvenlik kontrol sonra tapınağın kapısına yakın otobüs geldi birkaç yüz metre yürümek, çok geniş değil bir sokak uzantısı once sonu olmayan enerjik uzakta, o sadece egzersiz yürüyor gidelim. Satış kuzu Şaşlık çoğu gibi kitaplar, sanat ve el sanatları kabinleri, indirimli…

Satış ve tüm git, ana mekan performanslar için görebilirsiniz. Bu Organizasyon Komitesi masada fotoğraf ve izleyicilerin gereksinimleri hakkında düşünmek istiyorum bilmiyordum? O grenli ayarlanan tablo aldı, o güçlü pozitif ışınları sabah güneşin ve bir büyük çatı ışık oluşur, bu ayinler ve performansları ateş mümkün değildir! Bu kadar amatör, Ah!…

Tapınak Changping semtinde, dört Road East of Chang Choe Kavsagi yol, hiçbir büyük otoparklar, bizim araba erken geldi bulunması nedeniyle daha sonra otomobil için sadece yol bir kilometre uzakta tarafında düzenlenebilir içinde park edilmiş şanslı diske doğrudan mekan, bulunuyordu. O zaman, ben trafik kaos ne anlamak olamaz o da hafta sonu, cevapsız!…

Kısacası, bu çilek festivalleri organizasyon yoksul. Büyük ölçekli faaliyetleri daha sonra daha fazla insan, doğrudan teması, performansı göstermek için daha kapsamlı bilgi, özellikle, insanlar hayal kırıklığına uğratmak değil meşgul etmek istediğinizde tüm süre geldi…

“Orijinal” yerellik Changping çilek festivalleri karıştırılmış

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

