İsrail şeytan eğitim en dayanılmaz açılış kadın ajanlar işkence her türlü elde edildi

İşkence tabu bir şeydi, ancak Arap o ülkede her yerde kullanılır. Her İsrail kadın ajan ana kapısı işkence her türlü kabul etmektir olacak…

kadar geç kalma art arda zaman geri vermez. Gıda Dağıtım progresif azalma. Ben birkaç günde gönül – içine bir fincan – söz etmektir çay tarafından bardak elma yemek alışmış. Ben iyi, kendi enerji bilincinin kaydettiyseniz, dayanıklılık geliştirmek, ne için enerji tasarrufu, size herhangi bir yerinde güpegündüz beş dakika onun gücü yeniden elde etmek uyku fırsat ele geçirmek biliyorum. Değişen vücut. Gıda araç/gereçleri talep kendi rezervleri artırmak için istenir. İştah artırmak için hiçbir özel yöntemler ise, ben artık günde iki öğün yemek yiyebilir…

  Dayanıklılık eğitim “tutun bir anda” başladı: sınırları sonuçta sınırları, ayrıca orada diğer gerçek anlatım. Biz fizyolojik ve psikolojik koşulları düzenlemek için üç yöntem kullanılır. “Önce”-psikolojik olarak hazır ve kontrollü korku; “adam” – mütevazı ağrı ve kontrolü kalp yorgun duygu; “sonra” – en iyi mümkün. Acımasız egzersizler çok bize dayatılan. Sözde alır zaman sınırına. Biz çok sert eğitim, sınırları çok ileri itti ve eğitim hedef daha zor…

  Ağrı fizyolojik sınırlarının dışına katlanmak gerekir. Eğitim solunum ve teknikleri eritme, dış şekli. Ve uygulanan vücut sonsuza kadar. Biz-si olmak biraz “klasik” grafik kopyalanabilir, genellikle eylem veya herhangi bir diğer benzer hareket itaat dayak olduğunu. Aynı zamanda, biz de tamamen beyin yıkadı, başka bir soğukkanlı saldırıları bağlamında sağlamak için kabul.

  Yerel ağrı kontrol edilebilir. Rahatsızlık uzun süre tahammül etmek zor. İyi sadece normal çalışma etkili garanti etmek için bir baş ağrısı, acı zor olduğu bilinmektedir. Dayanıklılık elde etmek amacıyla biz zorlamakta Migren, baş dönmesi, bulanık ve yüksek ateş koşulları dinleme hasta kalıcı görme. Nihai hedefi ağrı ve uysal, iyi veya kötü olup olmadığı dikkate alınmadan kendi organları kabul etmeye istekli, ziyanı yok hangi pozisyonda tutun ve zihinsel, fiziksel performans dengesini korumak için ellerinden geleni yapabilirim. Bu, elbette, teorik olarak vardır…

  Sonra tıbbi gözetim altında yürütülen çok özel bir proje olduğunu işkence eğitimi katlanmak. İşkence tabu bir şeydi, ancak Arap o ülkede her yerde kullanılır. Sık sık işkence gibi gözetlemek için yeterli olmadığını yemin insanlar duymak onun ağzı açık. Bu daha karmaşık bir süreçtir. En önemli psikolojik atılım gelen: Bu adam geri çekilme, işletmeler, viraj kendisinin will diğer–dan diğer ve uzağa tüm onun analitik Beceri, yetenek ortamını denetlemek için sonunda o muazzam basınç ve tam hayal kırıklığı altında almaktı adım adım zorlamak istiyor. Başlangıç saati, diğer yön duygularını kaybetmek yapmak ve zaman kavramı anahtarıdır.。 Eğitim “onları böylece panik duyguları, ama en iyi ihtimalle kaçınılmaz sonuçları ertelemek için azaltmak uyum sağlamak için” Bu farklı aşamalarında rolünü anlamak yardımcı olmaktır. Tüm bu aletler ve değil Daralt altında insanlık dışı anlamına gelir. Ama sessiz kalabilir. Bu yeterli olmalıdır. Onların sinirleri zayıf doğru görmek ve daraltmak, ağlayan bir çocuk gibi sallamak, korku, üzüntü, yere zarar kararmış ve sonra atılan bir sefil bez haline isteyen istekli. Ağrı kabul. Ölüm kabul…

Tolerans sorgulama “test” ne zaman erkek meslektaşlarının “kolay” bir daha. Belki çünkü ben çok iyi bir yüz değil, onlar kendilerini bu ayı benzeri ağrı görmedim. Akşam saat harcamak bir hastanede koğuş kalmayı dayanmaktadır. Neon lamba ve dead man in the mirror ile birleştiğinde yorgunluk ben kendimi korkuyorum. Beni titreme, titreme, gözlerini ağlama tuttu durduramaz. Clarence Seedorf geldi bana, görmek için beni teşvik etti, o iki-yatak yorgan sıcak sıcak değil ben bedenim kadar sarma kullanılan, onlar bana masaj zorunda. Hemşire vermek beni bir yatıştırıcı. Ben daralmış, Clarence Seedorf bakan son uyudu, o heyecanla karşı tarafında, geri ve ileri benim omuz ve masaj el oturdu…

  Bize yardım vermek, yerde gece ve gündüz zinciri için başladı, yoğun kalabalık, ya da kayaların ve dikenler içinde ana içeriği olan bir ilerlemek istiyor dikenli bir çiçek kot gibi çekilmiş. Ve tüm bu birkaç sahte haritaları ve eski fotoğraflar. Biz-si olmak almak misafirperverliği şunlardır: hatta keçi yamaçlarda, içinde belgili tanımlık karanlık gecenin neredeyse düştü ve parçalanmış ayak bileği kemik dik değil. Dikenler aşağıda büyük bir delik olduğundan bazı insanlar ayak taşlar, taş değil düşünüyorum. Biz de bir araya geldi ne ileri değil durum ters. Tüm eğitmenlerimiz tuzaklar kadar ayarlayın.。.

  Bu bir şaka değil: katılımı, onarıcı, gevşeme Terapisi, saat beş sabah bir sahne aracılığıyla gözlerimi açmadan, Bütün gün atmak için. Diğer 7788 tamamlayıcı eğitim vardır: silah, Araba sürme, elektronik teknolojisi, dil dersleri, coğrafi konum…… Zaman zaman dost erkek rock tırmanma veya yatay egzersiz ama birkaç fırsatları bar gibi. Biz uygulamaya gerek yoktur. Defans elverişli olduğu şekliyle gibi güçlü “advance takım” mümkün değil. Vücut çok, ilk insanlar öğrenmek için heaps atılır. Ayrıca, bu yerlerde, gitmek istiyorum seyir olan sporcular…

  Hasta ağrı ve işkence sırasında kadar kalmak, ben çok cehennem çabuk var inanıyorum: hell’s Earth. Bedenim “bir” vücut haline gelmişti, o potansiyel kaynağı ağrı, ben mesafe arasında yabancı izlemek olduğunu. Eğer ben ve çok kendi yakın, o rehin hedefleri ve görev tehdit ölümcül bir zayıflık olabilir…

  Bir kez ölüm hayat bir başlangıç olarak, ben farkında olmadan paradokslar paradoks üzerinde dokundu…

Blogcular öneririz:…

Çin en kaotik Hanedanı birinin kadın ve erkek arasındaki ilişkiyi ortaya…

Erkekler neden Japonya cinsel taciz (fotoğraf) istekli olduğunu…

Eski görevlileri ve “tatil” başa çıkma…

Sui Hanedanı açıkça cinsel garip rastlantı olamaz…

Çin’in ilk “çıplak model” kim Earth (fotoğraf)…

Gizli başkasının hesabına on elbiseler üzerinde Liangshan yemek yemek var…

Tarihin ilk Bayanlar yetersizlik imparatorun maruz…

Xianfeng “Han Çince zamparalık dul ve öldü almak bir cariye”…

Aileler kayalıklardan atlamak için aldığı yenilgi onun ölüm unutmadı sonra Japon ordusunun kadın (fotoğraf) tecavüz…

İsrail şeytan eğitim en dayanılmaz açılış kadın ajanlar işkence her türlü elde edildi

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

