Ben bi Fei-Yu üniversite profesörleri için istemiyorum

  Yazarlar Fei-Yu Nanjing Üniversitesi, birkaç gün önce neler olduğunu bir profesördür bi gittim. O sanal “Profesör” tür “gerçek”, Nanda insan ilişkileri için yapmak için resmi Profesör transfer yapmak için gitmiyor bir…

  Bu hikaye, orijinal bir şey Haberler. Önce çok fazla yazarlar nehir, gezisi College, örneğin, Ma Yuan ve Liang Xiaosheng, Yan lianke’nın, Wang Anyi, Alai′s ve Mo Yan vb gitmek için. Bu fenomen, “öğrenme boy kazanıyor ise” biraz gibidir, farklı koymak, “yazdı.” denir.

  Tabii ki, Çin’de üniversite oyunları, yönetim adında oynanır. Bu da hangi “eğitim”, burada “resmi” bağlıdır ve bazı durumlarda, orada hiçbir orada çok mesafe değildir. O evlat edinmek isteyen bazı yazarlar, elinde, kendinizi başka bir “sistem” kimlik vermek için kalem. Yazı oldu, çünkü aslında, pek çok yerde, burada yazarlar, toplumda karışık yerel hükümet tarafından coopted, bir iş, bu holding demir pirinç kase düzenlenmiştir…

  Bi Fei-Yu başlığı altında koymak bu sözleri bir profesör, ben kendimi biraz ortalama hissediyorum. Ben bi Fei-Yu fan mutlak, en güzel bize yazar için ifade için haraç ödemek için dökülen kelimeler gelişti ‘ s. Yazar, yazar, bağımsızlık ve özgürlük, performansını ve gücü getirdi beni çok tutuyor ışık. Şöhret ve servet ve tabii ki büyük saygısızlık olduğunu, onun yaşam seçimleri seyir kurumsal çerçeve göre cehalet de büyük olduğunu…

  Ben seçim rasyonel kültürü bağımsız olmalıdır, yaşam layık bir hırs bu dönemde döndü o BI Fei-Yu’nun kariyer inanıyorum. Ama ben hala anlamak için istemiyordu neden o yapmak veya istiyorum, o-ecek yapmak o, buna değer mi?…

  Önce yazar Profesör görüşlerini de yazı yazmıştım dile getirdi. Ötesinde, her iki kimlik dönüşümü, bölümler oluşturulacak değer başka bir şey değildir. Yazarlar özgürlük ve bağımsızlık, yönetim Üniversitesi, konağın binanın alışılmışın çok kolay. Gerçeklikten çok iyi yazarlar, yargılama sonunda, ruhu ve cesaret gerçekte müdahale için özgün eleştiri kaybetti “cross-Bo”, değer olduğunu. Ben ne kadar onlar yazarlar yetiştirme görmek için başarısız, ancak bazı yazarlar yavaş yavaş aşağı sessiz gördü…

  Başka bir deyişle, yazar, profesör, onları yavaş yavaş güç ve yetenek yazma kaybetmek için daha kolay olabilir. Tabii ki, o bir yazar üniversite profesörleri yapmak için ise, ben böyle güçlü bir endişe olmazdı. Ancak, o bi feiyu olduğunu. Bi Fei-Yu “misafir” olacak bile, orada bir şey yok, yine de, “amatör”, yazma ana sanayi bence. Ancak, resmen, o özel bir. Sanal oynamak zorunda kalmadan bi feiyu gibi insanlar görmek de üniversitede öğretilen ve kurulan rack stüdyoları yapmak için bir rüya iş yapmayı kesinlikle Profesör oluyor. Daha fazla insan görmek, herhangi bir açıklama gerek yok, iyi bir şey olarak kabul.。.

  Stres, ben üniversite profesörleri kesinlikle ışık hiçbir temel değeri vardır. Hatırlıyorum uzun yıllar önce Han taş bir yazı yazmıştım, Profesör değil iyi zaman isteyin. Yazma dersleri, Çince bölümünün açılması için o zaman dedi Han shaogong’ın tek kişiydi. O da yazar bu gün pozisyonlar üniversitelerde öğretim gerçekten kötü bir şey, sadece değil, hatırlattı bir tartmak, çok dolu. Ben çok katılıyorum. Ben çok fazla üniversitenin misyon ve değerler öğretimi üzerine gitmek, sadece bu kariyer değer, ortak değer olduğunu söylemek istediğim için niyeti yoktu. Ben hala düşünüyorum, konağın Üniversite insanların bağımsızlık ruhu için çok ise, hala aşılmaz bir eşik değeri.。 Yazar Profesör, büyük olasılıkla kaybetmek-lose öğretim ve yazma…

  Bu lose-lose, bi feiyu, eğer ve çok üzücü. Tek bi feiyu. Onun başarıları elde değil sözde Mao Dun Edebiyat Ödülü ve Asya Edebiyat Ödülü ölçmek mümkün olacak İngiliz dedi adam, ya da bile, kalbimde, orada hiçbir Nobel Ödülü edebiyat bi feiyu tarafından touch için kalbim Mo Yan iyi. Edebiyat eserlerini değil, ancak ilgilenen arkadaşlar denetlemek için bu ifade genel konularda iki son pozisyon gidebilir, güçlü bir duygu, bi feiyu, daha doğrudan daha net ve daha ortak değerler uyumlu olması gerekir.。.

  Bir metin bir şey düşünme düşünce değeri, bir şey kelimeyle asmak olabilir ve işler yazarlar, zorluk ve yüksek bir meydan, müdahale gerçeklik ve tutku ve, benim görüşüme göre gerçekten daha iyi–dan nehir gezisi daha anlamlı Üniversitesi girilen yeteneğini geliştirmeye devam etti onurunu kadar geçerdi asmak. Gerçekten Fei-Yu kafamda sonra çamur ile bir sakin ve temiz hava, artık can göze olmadan bespattered yıkama ayak bi korkarım göstermek kelime dokunabilirsiniz yazmak için bir, sonra kelime ifade insanlar umut ve inanç verir…

  Gerçekten, ben bir gün bak bi feiyu, Profesör istemiyorum…

Ben bi Fei-Yu üniversite profesörleri için istemiyorum

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

