Iran Pazar refah, giyim, merak etme

Iran Pazar refah, giyim, merak etme…

Grafik. Bonham Kit-Bo g…

Iran Qian, İran’da ABD değil yemek için insanlar Kuzey Kore, yeterince sıcak gibi uzun süreli darbe yaptırımlar da gerekir bir sonucu olarak insanlar gördüm. Bu arada, demek bir uçurum olduğunu…

Iran topraklarına gittiğim zaman, hemen dumbfounded. Bu Iran nasıl? Iran yolu biz çoğu insan evde hayal değil! Sosyal uyum ve istikrar, barut yıldız noktası olmadan demek değildir, insan kalitesi nispeten yüksek, böylece Iran insan nitelikleri Basic hakkında Oh, sor. İyi gözlem tekrar, dışarı sokak yayalar üzerinde medeni davranan, kuzeydoğusunda sözlerimizi, ayakta, oturmuş, tükürük veya yüksek sesle ve hatta bütün gün, bel stripped hEyecanlı talk bulamadık. Sonra ticari alan dükkanlar, ürünler de zengin, gıda ve giyim sorunları orada insanlar için.。 TM, bunu tekrar düşün, yalan bir sürü oldu bu gerçeği üzerinde ne kadar iyi o deyiş. Ne yazık ki, bile benim ilk verildi kırmızı başlıklı kız lisans öğrencileri, lisans derecesi (HA) da. Görünen dizenin kendisi germek için sınıf mücadelesinin veya sıkı değil…

5000 yıllık bir geçmişi antik Pers Iran da aslında oldukça umut verici konumunu tarihinde Dünya medeniyet vardır. Harita görünümünde, Iran arsa alanı kuzeydoğu bizim Kuzey Çin toplamından daha büyük, nüfusu sadece oldukça varken biz Jilin ve Liaoning İl numara. Ayrıntılı anlama, Iran platosu ve dağlık bir ülke, Hazar Denizi kuzeyde, güneyde Basra Körfezi ve Umman Denizi tarafından yakın olduğunu. Sadece petrol kaynakları zengindir ve tarım ve Hayvancılık daha gelişmiş. Tamamen Iran insanların yaşamak iyi yemek için elbise istedim buğday, pamuk, hayatlarını iyileştirmek için üreten üreten deniz ürünleri, sahibi vardı kendi.。 Iran petrol kaynakları Yani zengin değilse, tabii ki, kendisi belada almazsınız. Sorgulama 1979 Iran İslam Devrimi ve düşündüm, Iran rejimi, tüm rasyonel demek gerçeği kast Körfez, otoriter devletler Iran Suriye, olup göre bu vesaire daha kim tanımlanabilir hiçbir şey olarak. Ben isimleri eleştiri isim vermEyeceğim. HA…

netizens bana bir mesaj vermek, söz değil söz Iran insanların da düşüyor hakkında şikayet var fiyatlar devalüasyon hoşnutsuzluk. Bir ortak olduğunu bu konuda bütün ülkelerin başarısız, iman, alırsınız sokaklarda demet 100 Doları yaklaşık yarım tur, bak ne kadar çok şey eve gitmek veya bırakılması satın alabilirsiniz? HA…

İşte benim rasgele sokak samimi nihayet bulundu pazarın parçası yapmak vardı yanı sıra süpermarket ekranlar…

Iran ve seyrek nüfuslu, kaynak zengini, yaşamın temel bir sorun ülke değil…

Gıda bitki, sebze ve büyük kulübe…

piyasa çok canlı…

Hiçbir sıkıntısı otlaklar ve sığır ve koyun…

Bizim evin önünde kırsal alanlarda birçok kişi, evin arkasında su meyve var…

Orada yolun tarafından çok uzun, tatlı ve ekşi meyve ağaçları, el-malzeme çekme veya tekme bir olgunlaşmış meyve para cezası olmadan çaresine bakabilirim. Yemek için gelen Iran da benim ev topluluk kiraz ağaçları, uzun pişmiş önce kiraz vardır, erkek, kadın ve çocukların toplum tarafından çekilmiş. Ben düşünüyordum, önümüzdeki yılın başlarında bunu yapmalıyım. HA…

İyi bir yer de yaşayan insanlar, hiçbir şey bir araba kullanıyor Iran bir çadır bir yer bulamıyorum, halı parçası Xiao dökülen içki yeme. HA…

Elektrik nüfuslu bir yere.

Değil bir lüks otoyol trafik akışı bir tarafı gösterir o Iran ekonomik dinamik…

Fotoğraf ile sokak, Pazar ürün çok zengin…

Ben uzun bir süre için satış baharat bir acele-kuru, çok zarif değildir izledim…

Ben bilerek hizmet Tutumunda baharat Satan gözlem değil, satış alMAYA çalışıyordum, müşterilerin çoğu kadın, özellikle kocası burada kötü izledi. HA…

Iran olsa da çöl ama aynı zamanda kaynakları ve nehir vardır…

Tahran’da çekim bir süpermarket aşağıdaki resiMDir. Süpermarketler fotoğraf çekmek değil, benim kamera çantada. Ancak, benim ilham periMSIn, gizlice ile kaçMAYA take out cep telefonunu bir tıklama tıklayın. Sadece dikkatli Ka Ka, sesli bulundu koyun yüz süpermarket çalışanlar tarafından durduruldu ama olduğu gibi. Durdurmak için stop LiDErlik söylemek kaçtı, ben sadece 5 Iran kişi konuştum ve bana mırıldanıp birbirine baktı, yan kenarlarında seyir mırıldandı uzun bir süre sonunda görmek için başlı süpermarket Yöneticisi bir kez daha geldi bana, fotoğraf çekmek değil bana bakabilirsin. Ne yazık ki, çok bırak, İran, süpermarketler vermeyin Shenyang içinde bizim de yapmaktır.。.

Açıklama: Bu süpermarket denk aşınma ile her şeyi yeme bizim en büyük süpermarket ölçek. Fiyat, pahalı değil. Örneğin sony 16G Bellek kartı veya $ 13. Bizim arkadaş büyük bir halı satın yüzlerce dolar (RMB) geçirmişti, halının üstünde bin-in dolar veya daha fazla ana göre turu. Her neyse, biliyorum kamera halı pazarı anlamıyor. HA…

Iran Pazar refah, giyim, merak etme

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

