Beijing, Beijing lehçesi-pazarlama–aralığı üzerinde tartışma

Son zamanlarda bir fenomen bulundu, olsun, Twitter hala gazete ve dergi gibi büyük SANAyi ve bir kelime kullanır ürün Yardımı ve avantaj iletişim kurmak için markalar, kelime…

: Menzil, Beijing özelliğidir…

Genç microblogged içeriği daha sık tarafından moda aralığı, rock karakter, karakter, alay gibi uluslararası karakterler tanrıçası…

Neden böyle bir kelime çok yaygın olarak kullanılan ilgi olacağını düşünüyorum. Terimin tanımını gösterir bir kişinin tarzı, tavır, tarzı, “karakter” savurgan bir ölçekte iş. Bir kişi olup olmadığını değerlendirmek için ne “karakter” duygu ve sezgi tarafından keşfetmek için soyut bir haline. Eğer insanlar ve eşya ile “karakter” zaman açıklamak için tanım vermek, ne de yargılamak için dışarıdan da görmek lazım onun doğasında mizaç ve kişilik. Yorumu ve ürün iş Word’de bazı kullanımlar için topraklı ünü yayıldı ve popüler bir düşünce bulundu…

Son zamanlarda, McDonald’s, yazar tek sayfa daha yakından bakmak yeni ürün paketleri teşvik eT.E.Tir vurgular arasında tabloyu, “pirinç” koştu. “Food” adından da anlaşılacağı, Mai eğlenceli pirinç McDonald’ın gizli tarifi tavuk budu başlattı, bu pastırma, tavuk pilav ve diğer paketleri ile pirinç sonra yayına KFC, markalar paketleri başlattı. Düşündüm de, belki onlar genç göstermek istiyorum insanların hayranı, Sirketler: popüler kültür ile tutmak olduğunu pazarlama, pazarlama stratejisi topraklı bir gaz budur…

Giyim, gıda, barınak ve bitiş yeme, dedi. PSG artık büyük şehir hayatında arabalar integral aile hayatı, önemli bir üyesi haline gelmiştir. Pekin’de yaşıyorsanız, bir iş ikea Araba, daha sonra bir ışık yarısı bilinçsizce hayatın için kabul değildir. Kafes neredeyse çevresinde Dede, annem shake korkuluklar sokakta, güzel bir karım evli dedikodu adam oturdu derinliklerinde roll, ama kontrol, kız, büyük bir yelken de aldım. Eski Beijing özellikleri bir dizi var.

Bugün Dünün Beijing, uzun kapak olmaktan vardır sokak crisp sokak yerine Sabah bisiklet araba ekibi işe almak için uzun kuyruklarda dizilmiş. Daha yeni insanlar farklı bir Metropol haline şiMDi Beijing fan, yazar kısa bir özeti ile dört kelime: çeşitlilik, dahil, kurumsal ve rekabet. Ve bizim sıradan insanlar için Pekin yönetmen olmadan yapamam “” ilkesi, yavaş yavaş yazar şekillendirme satın aldıktan sonra bir piyango sonra otomobil pazarı modern Beijing fan Özet…

Hava ve yüzey Pekin şehir doğan insanlar vardır kendi kişiliği vardır. Pekin’de piyango Kısıtlama İlkesi ‘ nin altında seçin bir Kişilik, herhangi bir yüzEye, Pekin, doğa otomobillerde çeşitli hızlı bir şekilde farklı, hoşgörülü şehre izin verir. Highlander Grand sürümü sadece böyle Pekin kentinin bugünkü ihtiyaçlarını karşılamak güçlü bir olduğunu…

SUV。.

.

Oto pazarı Beijing ulusal otomobil pazarında benchmark tarafından teMSIl edilen önemli otomobil markaları burada etrafında dört ya da beş markalar Beijing Pekin şehir dağılımı gibi buluşturuyor…

4S。.

Dükkanlar ve benzeri. Ölçülen tarafından çeşitli ihtiyaçlarını işte araç yüksek standartlar, üretici ve satıcıları seri almak için pazarlama stratejisi hakkında satın almak için. Guangqi olan araçlarla farklı sektörlerin yüksek standartları için tüketici talebi karşılamak üzere, Pekin’de Toyota başlattı…

2。.7L。.

Beş büyük baskı modelleri ve…

2。.7L。.

Yedi altın Edition her iki modelin.

26,88.

Milyon ve…

32.88.

Milyon fiyat aralığı, Rich’in dağıtım, tüketicilerin farklı ihtiyaçlarına cevap verebilecek…

Pekin’de trafik “anahtar sözcük, insanların üst olarak engellenmiş olan”…

2。.7L。.

Yedi altın araç şiMDi satılan Highlander için karşılaştırıldığında…

2。.7L。.

Yedi deluxe modelleri, ekstra…

8.

İçinde…

DVD。.

Tarafından Turn navigasyon, arka koltuk başlığı ekranlar, multimedya eğlence sistemi, dönüş…

Duxin, asla “Pekin iyimser ruhunu” en iyi yorumu Tutukluk yapar. Yolda yeni Kanunun yürürlüğe girmesi, lane artan bilet açık bir cep telefonu koymak, zijin kafalık Bluetooth sistemlerinde işletmek, pratik ve sahipleri emanet hesaba katmak için akıllı anahtar başlatıp zijin Highlander araç sahipleri samimi aşk yansıtmak için bir anahtar kullanılır…

Televizyon ve müzik sıkışmış, uzun reçel, Beijing girilen Temmuz ayında gönderilen, favori, çoklu ortam aygıtları zevk yağışlı sezon sis hava nedeniyle artan nem daha arttı…

Yine de…

2。.7L。.

Yedi koltuklu İskoçyalı Grand sürümü, bu uzaktan başlatma sistem sahibi üzerinde yağmurlu bir gün için araba başlangıç erken yağmur önlemek için Islak giysiler. Xenon farlar…

LED。.

Bulutlu içinde sahipleri için takma hafif ve ince sis hava yol ilerde aydınlatıldı…

Seçili arabalar için artan talep, Highlander yüksek mukavemetli vücut bakımı bar bileşeni artışlar, zaman içinde değişen, bu kusursuz kalır, çünkü sadece durgun su gerçekten emin olur hatta müşteriler ileriye taşımak için yeterli güven verecektir zijin geçen yılın deneyimi beijingers izin verdi. Guangqi Toyota başlatma sırasında yeni otomobil modelleri, Kung Fu incelik yaptı…

Badana, zijin sürüm guangqi Toyota Highlander pazarlama stratejileri bir bölgesel lehçesi “Beijing karakter, Kişilik, güçlendirmek için abartılı” bölgesel tarafından başlatılan olmadan önemli bir karakter, bölgesel pazarlama daha fazla yorum için bir fabrika olabilir. Gaz üretimi, ürün avantajları topraklama ve yapmacık insanların hayat ile yavaş yavaş etkileşim, bölgesel pazarlama özelliklerini vurgular, “gıda” olsun McDonalds’da yemek, İskoçyalı bir aralığı, Pekin ‘s Grand sürümü, dürüstlük ve güven duygusu görünüyordu…

Son zamanlarda, yanan güneş yağışlı gün ile dönüşümlü olarak başlattı ülkenin bütün bölgelerinde, altında göreceli satış sezon tüm yıl boyunca, hiçbir büyük tatil günü bazı ticari ushered render, bölgesel pazarlama, daha yakın bir şehrin kültür yorumlanması topraklama tüketimi teşvik etmek amacıyla insanların kalplerini için daha fazla popülerlik için ürün odaklı pazarlama stratejisi. Highlander show Aralık altın yorum…

SUV。.

Beijing fan, derli toplu bir durum oldu…

Beijing, Beijing lehçesi-pazarlama–aralığı üzerinde tartışma

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s