Mikro Yaş olduğunu orada kapatmak bizi kılan nedir?

Son zamanlarda, ağ dolaşan bir annem ve babam başlıklı bir makale, lütfen benim mikro-blog yazısı ev sahibi onun şikayet un değil düşünce kapsamlı ebeveynlerin de yaygın bir kısıtlama izlenir. Bu arada, orada da birçok kişi iç “hiç mikro-mektuplar ebeveynlerden Ekle”.

Mikro deFadır. Tüm bilgileri daha hızlı bir şekilde daha büyük etkisi ama hayat öyle aynı derecede mikro-blogging, mikro-sosyal ağ yazılımı taşıyıcı popüler şeklidir enkaz, her santimini kayıt en doğru küçük, zengin, anlık olduğunu gösteriyor. Sancı, arkadaş, yeni bir şey anlayış biraz mutluluk nasıl yapılır nasıl yapılır. Bu kullanışlı her birine ait. Sizin, anne, baba veya Patron, aynı keyfini çıkarın; başkalarının yaptığını ya da ne düşündüğünü, hEyecan olarak düşünüp, meşgul olduğunuz süre veya hafif ipucu bir mektupta, su yüzüne gördüğünüz her yerde doğal ebeveyniniz veya Patronun’ın gözlerinin düşmek…

Duygular çok çok şey vardır ve veli veya üstlerin yanı sıra, birçok kişi ile paylaşMAYA hazırız. Bunlar doğru ve çok belirgin sizin T.E.Ts veya biraz. Olduğunu endişeli suikastçılar yaparlar, onlar cAsus dikkatli senin için chill açmak istediğiniz değil…

Mikro Yaş olduğunu orada kapatmak bizi kılan…

Metin…

∕。.

MU Rong Lian…

Re: aşk oluk tükürmek, serbestçe, site aramamı içine aşk…

Veli veya sizin gibi Patronlar musallat T.E.Ts veya mikro, senin T.E.Ts tüm seyir vasıl, mikro-arkadaş çevrenizde vardır, belki bilirsiniz. Sen rahatsız çeşitli, ama neyse ki, sözde Ming silah saklamak kolay büyük anlaşma size tüm gizli şifreleme kalbim suikastçılar duygusal alanında da yapamazsın. Korku, veli veya “sessizce T.E.Ts içinde gizlenen veya mikro-letter zevk” Patronlar, bilmeden tangdi vurdu…

“Kahve @ Ulva hala beyaz” Twitter mutlulukla Nanjing arkadaşlar tadını nasıl hayatta hepsinin ebeveynleri hakkında güneşin ısı: “Baba, var, ancak, Hill’s iyi fikirler yayınlanMAYA devam! Şarkı, Aile oynamak için bir arkadaşının evine söylemiştim! Shabu güveç et, normal görüşme doldurma söyle! Alışverişe çıktılar Hall dedi gitti ve Internet teslim… “.

Yakında, bir adam geldi Piedmont Lao Li”” @: “dürüst olmak gerekirse, evde kal! Güveç yemek, alışveriş, annene takip etmiş olmalı. ”。.

Kadın öfkesi “Kahve @ Ulva hala beyaz”: “Seni kim? Cehenneme git! ”。.

Tanrı gibi sahne ortaya çıktı: “Piedmont Lao Li”, Benjamin, diğerleri değil, “beyaz kahve @ Ulva hala” olan baba!…

Kız tamamen karıştı: “Papa! Üzgünüm, özür dilerim, ne yaptığını bilmiyorum. Twitter ile oynayabilirsiniz. Ter! ”。.

İleten microblogging konuşmaları netizens deli tarafından bu baba-kız çift. Komik mi? Kullanıcılara, gülüyorlar, cazip soğuk olması, ter ailesi de vardı avatar “@ Piedmont Kral” veya “@ Liu ağacının altında” onun hayran kitlesi içinde saklıyor?…

Silahlar insanları parlayan korkutucu, assassins olduğu gibi daha fazla olsun dikkati pusuda!…

Her ne kadar herkes güneş ışığında parçalarım şeffaf mikro-era, ama insanlar hala seviyor gizli bir delik gerekir…

Ailesi gözden…

Ben senin icabına da bunu (liumeng, Özel kurumsal hizmet).

: Mikro-harf kullanın annem bilir ben onunla arkadaş olmak olmak zorunda. Hatta ısı hakkında şikayet bir şey yazmak zorunda, o ilk kez geri devam etti hemen daha fazla bilgi için. Sırılsıklam pantolon geçen gün, annem, babam var, benim süt bana bakım çağrı yaptı, bir şampuan almak ve ne yapacağımızı orada çalışmak için tekrar bana hayır tam eve gitmek soğuktan yaptılar. Adil-dibi takdirde 12 gece yarısı yapılan sadece fotoğraflar, arkadaşlarından bir dairede olabilir sanmıyorum üstsüz fotoğrafları gittim içki yemek için annem ve babam paçayı veya doğrudan hızlı hangover çorbamı zil telefon getirmek olMAYAbilir…

Aslında akar mikro olabilir, ama bir kuşak çatışması (Ma Meilan, özel sektör katip) bizde.

: Ben mikro-iki yemek resimleri upload ve ebeveynlerin izledim, arkadaşları ile yemek. Anneme sormuştum, o insanlar, iş arkadaşları, sınıf arkadaşları, sol benim erkek arkadaşım…… Sadece çöktü, amacım gıda, tabloları kurutma, yemekler yıldız vardı. Başka bir zaman, Zhang Jin gönderilen (Not: Kore şarkıcı) fotoğraf, Kwame verdim bir çift, gibi ince çok bükümlü estetik var ve çocuklar, ev için değil Giysi, anneMDi. Ne Ah bu! Döviz olamaz!…

Sakatlık değil benim kayıtları değil güçlü, pozitif enerji ve gevşeme (Hu Jun, Memur).

: Babam, annemi Chao yapıldı, mikro-blogging, mikro-falls, hEyecan veya arkadaş mikro-daire her gün n daha uzun, sağlık, ilham verici makaleler, ya da beni @. Özellikle de annem, 3 kez günlük mikro ekran üzerinde fırça, Sabah, öğleden sonra nap tekrar uyandı, TV seyretmek akşam ve bir kez daha. Tavuk lekesi genellikle aniden on ya da yirmi benzer eşya fırladı benim telefon 10 dakika içinde çorbası Soul sıkıcı hissetmemi sağlıyor. Sanırım o gönderilir, merak ediyorum, nasıl kayıt olacak kalıntısı olabilir güçlü? Pozitif enerji dolu!…

Uzay! Uzay! Tek istediğim küçük bir boşluk (Kong Xiaomin, ilkokul öğretmeni).

Günlüğü aşk bir çocuktum, Bloglar, mikro-blogging daha sonra bazı duyguları her zaman tabii ki, biraz sevgi “Anne, baba, genel sorular ilk olmamalıdır” bana çok kızgın yapılan okuma. Aslında, herkes duygusal bir kalbi var, bazı mide bulandırıcı çökmekte olan ruh-ecek açığa vurmak nasıl olur? Ama anne, da takip, Ben gülmek istiyorum, bilmiyorum nasıl yorumlanacağı. Aslında, şiMDi kim bir mikro-blog vardır sadece küçük bir boşluk ne dersen söylEyebiliriz istiyorum…

Müfettiş incelemesi…

İşler her zaman, her yerde (Chen Kanghong, reklam copywriting planı) ölüme korkuyor.

: Genelde Sabah 8: 30’dan benim her zamanki çalışma saat 6:30, geri kalanı hala kural, ta ki bir gün, sonra müdür bilgi, doğrulamak için bir arkadaşım gönderdi var düzenli bir hayat kırık. İsmini görünce gözleri koyu, Hayır, Hayır, hissediyorum anlıyor. Sonra başlar, gece, işten sonra “Chen, size veriyoruz benden iyi basılı kopya; Chen, öneri gördüğüm daha önce nerede iyi mektubumu değiştirmek gerekiyor, sen daha iyi mümkün olduğunca göndermek beni…” Bu bilgi, sıralamak ve almak yok. Ne yapabilirim? Fazla çalışıyor! Ayrıca, mikro-Groove çalışma basıncı, önce hangi artık cesaret kustum?…

İyi bir korku! Editörler gel (içinde Liu Zhihui, dergi editörü):…

Benim mektup mikro-Sun Sun mutfağı, alışveriş, mutlu, güneş günlük güneş…… Zaman zaman duygusal, duygusal ve zaman zaman Moaned. Ve sadece ben arkadaşlar kendi daire ücretsiz olarak onun alter-ego berbat, gündüz editörü birden, terleme güzel ortaya çıktı. Ne zaman o-ecek gelmek içinde bilmiyorum. Editörler parladığım bilince mutlu olurdu beri mali açıdan olmak zor iş, şikayet etmek, daha fazla gerçek dışı yaşamak için cesaret. Aslında mutluluk kendini güneşin daha önce gizlenmiş veya bu yarısı şiMDi kılığına girip yarım rezerv şikayetçi olduğunu bilmiyorum…

Mikro-günlük çalışma hayatı (Linda, yabancı personel) sonra konuşuyor, performansı.

Her gün iş arkadaşlarımız sesli yetkili performans için çok uygun taban yoluyla. Denetçiler ve iş arkadaşları onun alter-ego, güven verici onun kamu ve özel, çalışma süresi, çalışma olduğunu sonra iş hayatı söz vardır. Ayrıca güneş gıda ve kuru çanta sever. Çok iyi, geçmiş, olası iş arkadaşları nerede hayatına kaç yaşında çocuklar vardı kocalar yapmak arkadaş haline birbirleri hakkında her gün söz konusu arkadaşça daha biliyorum, ya da değil makbul yıllardır herkes üzgün biliyor musun seni paylaşmak mutlu rahatlatmak için geldim…

B yüzü: Belki de üzerinde odaklanmasını seviyorum senin…

Onun neden sahiptir. Hemen hemen her zaman SANA yakın biri varsa, sık sık dikkat et seni seviyorum, yaşam durumu hakkında daha fazla düşünüyorum, seni tatmin etmek için her zaman hazırlıklı olmak…

Velileri gibi onlar hEyecan eklemek veya mikro, dinamik, her santimetresini incelemek değil, çünkü seni seviyorum. İlgili olMAYAn insanlar için kim senin taşınman için değerli zamanınızı israf?…

Sonra Patron? Patron muhtemelen doğru onlar hEyecan katacak veya mikro, onların kafasında bir ölçüde önemli, akıllısın. Senin gibi değil, değil, ve sen-si olmak bir ekstra ortada…

hayatınıza giren her kişi sevmeyi öğrenmen lazım…

Ailesi gözden…

Neden biliyor musun çocuk (kadın, 48 yaşında, benim kızım 22 yaşında idi).

: Nihayet münhal belgili tanımlık problem çocukların QQ kullanarak, QQ, bu yükseltme mikro-harf kullanmak için onun oğlu beklemiyordum hızları izin konuşma yetişkinler. O işe gitmek ve daha az her zamanki o can sıkıcı olmasına rağmen başta olmak üzere mikro mektup o ne yemek var onun hayatını hakkında daha fazla ne giymek oyun ve ne onun zamanında, bazı tavsiyelerde biliyor musun, ara, ama, hangi çocuklar anne onlara nag sanmıyorum bıkmak yok? Ona iyi bakın, ben mutluyum…

Çocuklarınızla iletişim birden fazla KANAl (MS, 50 yıl yaşlı, 26 yaşında oğludur)…

: Ben tüm mikro-bu, olduğunu bilmiyordum, büyük, olMAYAn şeyler için hassas, sonra kız kardeşim bana, harfler ve çocuklar ile ona yardım ile bir hesap için kaydolduysanız iletişim kurabiliriz. Bazı onun dinamik, eş zamanlı değerlendirme üzerinde odaklanan mikro, oğlu ile etkileşim. Bazen sandım sadece minimal oğlu bir gülümseme döndürür, babasıyla iletişim KANAlları ile bir evlat. Ayrıca uzun makaleler, bir veya iki hemen hemen her gün tutmak gitmek ister, aslında öyle değil arıyoruz eski tutarak kendi kendime hatırlatmak?…

Gözlemliyor kabul edecekler (Wang, 46 yaşında, 21 yaşında olan oğlu).

: Mutlu yeni yıl, otomatik bağlantı normal Internet erişimi, microblogging oğlunun ayarlanırsa, ben de hEyecan adını biliyorum, sessizce onu takip için fırsat vardı. ŞiMDi, her gün microblogging oğlunun, açın ve her zaman bir yorum, ama hEyecan gerçek adımı, ben olduğumu bilmiyordu. Her zaman olmasına rağmen çocukların durumunu görmek için ama her zaman diyorlar, ya git, ben asla, çocuk bile bulunan çocuklar gibi aşıktı, ama ı-ebilmek var olmak farkında, bize söylemedin bazı şeyler, yalan yemek ve sohbet ederken yavaşça onu bir şey hatırlatmak…

Müfettiş incelemesi…

Genç çok zor (Fan Zhengzhi, 39 yaşında, Dekorasyon tasarım şirketi Yöneticisi) çalışmak zorunda kalacak…

: Onlardan için bölüm personel bana biraz eklemek, mikro-mektup oynamak değil mi sadece mikro ile temas geldi-mektupla çağırdı olarak şeytan gibi ŞiMDi yürütülüyor. İle ilgili olarak çalışan iş zaman ve her biri, bu duruma göre değişir ve gerekirse, onları teşvik etmek. Bir işkolik olduğunu ve hiçbir sorun olmadığını için olmalıdır itiraf çalışmak çok zor zaman gençti büyümEye böylece, elde bir şey. Mikro oyun oynama bile, onları telefonla ulaşabilir, mikro sosyal ağ araçları için kolay erişim sağlar sadece bir gizlilik sorunları üzerinde hiçbir cAsus olduğunu. Gizlilik değil göstermek…

Meslektaşları meslektaşları, arkadaşları (LI, 42 yaşında, orta düzey yöneticileri sigorta şirketleri) arkadaş oldular.

: Ben biraz mektup altında beni, eklemez iş iştir, hayat, iş arkadaşları vardı, arkadaş arkadaş oldular. Değil-e doğru söylemek o mikro-, QQ, ayrıca özel bir QQ var ve QQ, QQ benim ailem ve arkadaşlarım kapsamında yukarıda olduğunu. Bence o üstleri arasındaki mesafeyi korumak gerekir ve astları, çok yakın, yargı ya da karar alma sürecini etkiler. Sonra tekrar, bazen Patronlar ve astları, hem de utandım, iş dışında Konuşacak başka bir konu gibi görünüyordu…

Sadece ben ne görmek (Dong Ying, 36, mobilya mağaza sahibi) yorum.

: Herkes biraz oynuyor Ayrıca önemli değil. Ancak, mikro düşkün değilim-mektup veya başkalarının, özellikle de benim mikro-shop için övgü yorum için. Çoğu zaman, sadece bakıyorum. Herkesin kendi kişisel yaşam var, ile ilgili olsun gerek yoktu…

C: “mikro” boşluğu altında biz aslında mutlu olabilir…

Hem Twitter ve mikro-mektup veya yazılım sadece rahatlamak için ya da hayatın keyifli hale getirmek için bir araç olduğu diğer anlık öğrenildi, onlar aile ve iş daha önemli. Anne-babalar, ileri getirdiği eleştiri veya birbirleri ile bile üzüldü Patron için bir araç ise bu ıvır zıvır.

Bazı insanlar oldukça ayrıntılı bir görünüm var bunlardan veliler, Patron T.E.Ts veya mikro-aktif onların arkadaşları ve mutlu bir daire içinde sakin, rasyonel tedavi olduklarını…

Kendi özel yaşam alanı, ücretsiz yuvaları, gerçekten vardır, hatta 360 ° göstermek için gerçekten çok istekli olmasına rağmen teknik yollarla ustaca endişeleri yatıştırmak için duygularını incitmemEye mevcuttur…

Sevgi, anlayış, karşılıklı hoşgörü olduğunu…

“Sirius” (27 yıl, gayrimenkul geliştirme şirketi satış broşürü) bir Netizen adında.

: Baba ilk olarak mikro oyun, arkadaş, eklemek nasıl bilmiyorum bir kaç kez bulur öğretti. Baba talebi üzerine, biz bir mikro ekledi. Baba, mikro-mektup, basılı tut, ses kaydetmek telefon ücreti çok düşünüyor. Mektuplar aracılığıyla ve tabii ki, benim hayat izlEyebilirsiniz çünkü bence babam benim küçük daire arkadaş, böylece kalp, küçük harflerle Groove üzerinde arkadaşlarınızla bir içki için yazamıyorum…

Bir Netizen adında “başıboş” (29 yaş, teknoloji şirketi satıcı).

: Anne ve Baba’nın Smartphone için Sonbahar Ortası Festivali, hediye, artı kendi mikro aslında kabul verdim. Yaşlı insanlar genellikle değil onların küçük harf ayarlarımı Yani taze yazılım atmak ve izinleri ayarlamak, ebeveynlerin sadece bana arkadaş grubundan biri dinamik göremiyorum…

Online yeşil Road Runner (25 yıl, Web Editör).

: Mikro-mektuplar veliler, tabii ki, artı, onlar sadece bakım, neden reddediyorsun? Zaman bir gün bir ebeveyn olmak, çocuklarınız için ne hissederdin açmayı reddetmesi? Ayrıca, değilse, işine burnumu sokmak istiyorlar. Frank de olabilir ve onların şüpheleri ortadan kaldırmak için. Başka ne onları, ne zaman ne zaman biz işlEyebilir ve onun beat izin!…

Daha çok “küçük vaaz, müdahale için yatıştırmak için güvenmek gibi”…

KoNUK: Mi Mian (psikoterapistler pratik ülke).

Mikro-mikro mektuplar, iletişiMDir hala sonuçta bir “güven” hakkında. Sadece kızgınlık çocuklar kötüleşti ilişkileri arasında güvensizlik çocukların, bu mikro-Hayır eklemek için çocuklarının gizlilik burnumu tutarak, durum dating anne. Ama ikisinin arasında hiçbir zaman yüz yüze iletişim alışverişi Eğer bu şekilde, bunun için iyi bir yoldur…

Ebeveynler ve çocuklar mikro-Satım harf değiştirme rol yapmalıdır. Ebeveyn-ebilmek zevk almak çocuklar büyür mektuplar aracılığıyla, “müdahale”paylaşmak”,” küçük harflerle Yayınlanan konular nakarat Tutulumu, çocuk için bile fotoğrafları hakkında yorum veya devlet, ders, daha az deneyin “gibi daha”; mikro-harfler anne çocuk hakkında endişe olarak kabul zorunda değil “stalking”, bir arkadaş olarak kabul edilir. Hayat en iyi ebeveynleri ile birlikte, tüm onların aşk müzik paylaşım açıkça iletişim kuraMAYAbilir.

Bir numara öğret…

(1)。.

Sorun yapmayız, iki T.E.Ts veya mikro hesap, bir ortak ve bir özel uygulayabilirsiniz…

(2)。.

Mikro-mektup içinde Eğer istedim anne, önlemek ve Patron size arkadaşlar dairenin girdi, bu işlemi yapabilirsiniz: girilen mikro-mektup, bu “Ben” bulundu seçeneği, giren, tıklama sayfa isteği belirdi “küme” öğeleri; click “set”, yeni sayfa olarak “Gizlilik” öğeleri vardır; içinde “Gizlilik” Bu seçeneği olarak, bulundu “QQ aramak için” ve “Ben QQ arkadaşlar tavsiye” ve “”telefon-den geçerek, ı için arama seçeneğini, onlar, herkes için QQ sen mikro-mektup hesap bulunamıyor ve size artı vardır, SANA bir telefon numarasına göre arama yapılamıyor. “Kapalı”arama”tarafından mikro hesap ben de gizlilik” koyarsanız, diğerleri mikro hesap bulunamadı eğer…

(3)。.

Nedeniyle anne, hata için Patron arkadaşlar küçük daire katıldı ne yapmalıyız? Ya da “Gizlilik” seçeneğinde “arkadaş çemberi” izni erişim “Arkadaş listesi”, bir arkadaşıyla bir mektup (örneğin, bir ebeveyn veya Patron) mikro-adres defteri alt burada arkadaş çevrenizde resimleri eklendi, görmek mümkün değildir. Ancak, metin hala görebiliyorum, hala kısa mesaj gönderdi dikkatli olmak gerekir…

Afterword:…

Herkes, her yer elde edilebilir için özgür.

İnsanlar düşünüyorlar, Journal şiMDi sosyal ağlar ile önceden kaydettiğiniz düşünüyorum. Çocuk veya veliler, kendi mikro-blogging hakkında üstleri hariç herkes ebeveynler göz önlemek için kilit bir günlük ile aynıdır olmadan mikro harfleri katılın…

Mikro veya mikro-blogging, Açıkçası, bir kusmuk tank yer değil, bazen daha mainSTREAM, duygusal, duygusal ve hatta bazı kötü dil, bu bilgileri yabancı veya arkadaş, hiçbir şey, görmek için izin ebeveynlerinin veya Patronlar veya yanlış anlama ama kaçınılmaz olarak bazı gereksiz beceriksizlik üretecek. Bu yüzden birçok insan değil, ortak ağ denetçiler ve veliler katıldı.

Herkes bağımsız bir alanı doğru arkadaşlar kendi daire seçmek gerekir, kendi iradesine saygı duyulmalı. Özellikle çocukların ebeveynleri için daha az yönetmelik daha fazla dikkat. Birbirinizle konuşun ve duygular geri gerçekliğe yüz değişimi…

Tabii ki, biz nasıl kullanılacağı ele sosyal ağlar kesin bir cevap değil, Keşke daha iyi kullanın veya sadece ilham vermEye çalışan kullanıcılar yapabilir…

Bulunan: kadın…

Mikro Yaş olduğunu orada kapatmak bizi kılan nedir?

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

