Bir kadını vuran adamı affetmiş olabilir?

Çevrimiçi yardım…

Onun kız arkadaşı…

Bana ihanet! Dışarıda…

Var kere ne zaman söylemek istemiyorum! Ben izin vermek istiyorum…

Onu.

Başka bir kişiye sahip olmak istediğimi biliyordum.

Bir bölümü…

Bunun! Onu vurdular kadar ulaşın! Sensin! Yok gerçekler! Söylemek için gitmiyorum! …

Onun için yaptığım bir şey yok! Ama onun görünümünde bazen ne kayda değer bir şey değil! Ne için onun için öneMSIz! Bu umuruMDa bile.

BEN…

Hayır demek için başka bir yoludur! Onu suçlamıyorum. Sadece emin olmak istedim, o sadece biraz daha hissettim! …

Ne zaman o…

Yanlış…

Ah…

! Onu.

İçine destekli bir şey söylEyemedim.

Oynanan eller!…

Sağ olduğunu biliyorum! Ama her şey bir sebep için! Yapmak için değil gidiş için bir sebebi yok! Çünkü onlar o kadar da ucuz değildir!…

2.

Birbirimize dürüst olmalı? Neden bu kadar iki yüzlü? Neden aldatır? Kadınların ne istediğini yapabilir misin? Başka insanların duygularını toplam ihmal içinde? Bunu kendine iyi değil…!

Ne yapmam…

İşe yaramaz! Bir şey yaptın mı? Neden bazen haksızlık mı? Nesnelerin neden olmaz? Neden yok, bir şey söylemek zorundayım! Orospu olduğumu söyle! Onun için ne oldu! Ne oldu yorgun! O da sonunda söylemek istiyorum bir şey bu kelime düşünmemiştim! Kimse kendilerini her zaman düşünce! Bazen kendi küçük amaç için! Alışkanlık…

İsteğe bağlı…

Başarmak demektir! Hatta bazen olduğunu biliyorlar! Ama bazen ne biliyorsun! Anlamıyorum neden yapsın ki? Bazen çok büyük bend gitmenize gerek yok hissediyorum! Bir sorun var! Ama bazen yumuşak bir metal çelik içine! Bir hata yapmış! Seni hatırlayacağım. Ölü unutmayın! Ve dedi, bak! Ama bu temiz bir kadar unutulmuş!? Bu yüzden mi? Kalp diş unutamam öyle mi? Neden aynı hatayı yapıyorsun? (Eğer kabul yüzden) kim kupa var! Bazen bir kadın kalbi savunmasız! Ama bazen kadınlardan daha fazla savunmasız! Her yapmak için daha az hata kendimizi zapt edemedim?.

Ekle…

:。.

O ve ben yemin ettim! Onu şiMDi aramıyorsun!…

Ama…

Adamın kendi sınırlarına var! Onun sınırlarını meydan olamaz? Bu onun için iyi değil! Onunla beraber havaya kaldır! Yavaş yavaş ama emin adımlarla ne yaptığını bilmiyor! Bu değişim! Aranızda son sinEye mi? Bakım öyle bir duygu olduğunu ona söyle! Ve onu bir nokta bulmak için konuş! Adam, yemek asla demeliyim?…

Feng Mu zar yanıt:…

Dürtü nokta adam, dedi: oynamak gibi cahil bir kadın ve uzun bir Belleğe yaptı! Onu biraz ders onun için en iyisini ver!…

Dostum, kadın, diYelim ki, kim haklı olursa olsun ve kim oluyor, erkekler insanlar vurmak gerekir değil, ne bir kadına vurmak gerekir, o adam konuşMAYA gidebilir olamaz!…

Çin atasözü: yabancı. Pro, adı aşk iskambil. İnsanlar bazı yaşam deneyimini, ayrıntılarını anlaşılır ve gerçekten de alıyor. Bir nedeni, duygusal, algısal, zaman veya zaman kaybedersiniz. Erkek ve kadın arasındaki şeyler özellikle, daha duygusal, tek bir kişi her zaman dengeli ruh kalabileceği ve duygusal öfke bir duruMDa genellikle gerçek yüzünü çelişkiler tartışmalıdır çünkü onun yerine birbirlerini bol diğer örnekler hakkında daha fazla bilmek izin açıklamaktadır.

Neden, Feng Feng, bir bEyeFENDI sakin ve dengeli, rafine onu iyi erkekler ve kadınlar tabii düşer. Ama yaşam gerçeği renkli, itici duygu hırçın adam kadın erkek vahşi tarafı gibi hak etmiyor mu? Bir ya da iki erkek, kadın zaman zaman ucube geçmek zaman zaman itiş bir fahişe ya da iki kez, affedilecek! Bu, tabii ki, o sağlanan her diğer ciddi bedensel ZARAr altında neden olmaz!…

Daha sıkı olan “insan” geniş “kendini” Biz apt-sorun yapmak fazla biz aslında var empati öğrenmek için birbirimiz hakkında düşünmek neden bunu? Kadın bir erkek davanızı kavga değil, sakince bakabilirsiniz: kendi görevi kötüye kullanma veya kişiliği kızgın patlatmak, gerçek nedeni sezmek biliyorum bu adamı affetmiş olabilir eğer…

Son tahlilde bir sırayla zirvesine kadın ve erkek düşünmeliydin: orada iki, tekrar tekrar Hayır tekrar. Sonuçta güç kapatma sorunu değil en iyi yerleşim yol, kadın ve erkek “hit” bir kelime acı hissediyor, ve acı vücut var değil anlaşma, kadın, yok yine sizin için fırsatlar ve affetmez vardır, istedim, istedim aslında erkekler aracılığıyla da sıkıcı olan, kendilerine ZARArlı değil dedi, bir kadın için kuvvet istediğini söylemiştin Eğer izin öfkeli o Parkour Yu seni ikna olmak gibi davran, o kadar da er ya da geç yaptı için seninle, sen vurmak hit, kötü bir kadın olmadan iyi bir kadın beyaz vurmak…

Program kayıt, düzenleme, kitap, iş, arkadaş konuşmak…

İletişim…

QQ:。.

49,164.

9,997.

(Amacı belirtiniz).

Micro-:fmsz71 özel…

Abonelik numarası: fmsz520…

Ayrıntılar:…

Feng Mu zar tanıtım danışmanlık için…

Blog için dönüş…

Sayfa.

。.

Önerilen okuma:…

Kocalar çok güçlü bile tatil bırak arzu…

。.

Kim diyor evlilik “seks” ile ilgisi yok…?

?。.

Bir kadını vuran adamı affetmiş olabilir?

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

