Neden lezbiyen gurur ren Zhiqiang tarafından zarar

Neden lezbiyen ren Zhiqiang tarafından yaralı gurur…

Metin…

/。.

Ma Qingyun…

Bir süre önce ren Zhiqiang’ın kızı…

18.

Doğum günü. Gazetecilere ren Zhiqiang, topu söylerken, “sadece iki gerekenler, kızım, ilk ilaç ikinci meşgul olabilir değil…

Eşcinsel…

Çünkü ben bir torun istiyorum, bencil ve neden sevdiği işi, en önemlisi özerklik çok bu yeni nesil anne ve mutluluk “. Ren Zhiqiang bu mesajı gördün, o ilk şartı, cant abartılmış olduğunu, bu yüzden ne bir açıklama yok ama ikinci şartı, aşırı, aceleyle, açıklamak için gereken söylemiş miydi, onların bencillik hissettim, torunum (koruma) tutmak istiyorum.

Bu geçiş, savaş topu, en iyi, soğutmalı ve onların kibir yok topları vardı. Talepleri kendileri üzerinde dikkatli ve bu eklersiniz. Ancak, hatta bu ren Zhiqiang lezbiyen sorunları dokunmaktan çok dikkatli, hala yüksek profilli sendika üyelerine yalanladı lezbiyen ediliyor. Doğrudan müdahale gelen üyeleri bir imza lezbiyen chided ren Zhiqiang daughters duygusal özgürlük yazar, lezbiyen doğurganlık sorunları ve bu Çinli Lala karşılaştığı en büyük sorunlardan ren Zhiqiang ebeveynlerin yumuşak şiddet bulundu take anlamıyor…

Lezbiyen Birliği üyeleri bu tür aşırı tepkiler, neden insanlar kendi öz saygısı kendini koruma amaçlı çok savunmasız hissediyorum lezbiyenler hakkında kendi görüşlerini diyen bulaştırmışsın başladılar, hEyecanların hemen öne çıktı. Kadar bizim ilindeki bazı şeyler söyledim, halk merkezi bölgesinde gibi dar bu benlik saygısı kendi anne Dünya’ya atıfta hissettim, kendi eyaletleri savunmak ayağa kalk ve kederli gibi hoparlör küfür.。.

Şahsen, bu ciddi bir sorun yansıtır düşünüyorum, uygulayıcıları lezbiyen kültürü düz değildir ve sözlü çağrı lezbiyen ilişkiler ile herkes için eşit olmasına rağmen ama içten içe bir yara yara, birileri bir kez sayesinde kendi üst bahsedilen kabul, hemen kendisi için kasıtlı düşünüyorum. Ah…

Q。.

Çok güçlü bir ruhu var. Sakin tavrından ren Zhiqiang kızı için bu gereksinim yok ZARArı olarak, ileri görünüyor dayalı değil yaygara retorts. Sadece bir c…

Q。.

Çünkü onların saç sadece bir cümle hakkında atlamalı. Sendika üyelerinin lüzum-e doğru yapmak, ama kendin içinde huzurlu dünyaya lezbiyen kültürlerini tanıtmak değil tezahürat çok önce yara oluşturmak için alt teşekkürler kaldırın…

Benim okuma deneyim, aslında değil Çin kültürü ve söz görünüyor. Gıda, bazı kültürel gruplar olgusu Bunu yiyemem, Çin kültürü, bu temelde bunlar sağlamaz, yeme. Kültürel bir grup ölü ekmek yoksa pasta yan yüzlerce yıldır üstünde belgili tanımlık TEPE-in şeyler yemek zamanı dua beri. Lezbiyen kültürü, örneğin, Antik Çin’deki ana fikri ise olumsuz lezbiyen ama fiili operasyonda izin bu olgu var ve bu kim öldürüyor çünkü. Batı Asya, lezbiyen, bazı ülkeler de öldü.。 Geniş olarak ve kültür ortamı, ben anlamıyorum, lezbiyen İttifak üyeleri muhafaza neden iz için teşekkürler…?

Hala adamlarla konuşmak istiyorum, Eşcinsel meseleleriyle konuşun. Ming ve Qing Hanedanı döneminde homoseksüel erkekler gibi Yuan Mei Qing Hanedanı şairler, moda Edebiyatçılar sınıfının oluşumu önce bile bile içinde övme şiirler yazmış. Kar tanesi gizli fan bingbing li oynadığı Filmler, sempati göstermek için kadın, millet, lezbiyen kültürü, söyledim oldu değil konu için yanı sıra yaşam ve ölüm ve boykot hükümetin sivil. Çin kültürü gibi lezbiyen kültürü, ama birkaç çekim boykot azınlık kültürleri tease seviyor. Her zaman içinde biz, buna saygı en az bir ortam çok geniş olduğunu hissettim ve…

Ayrıca benim kişisel bir deneyim için bir şey söylemek istedim. Üniversite ve yakın bir arkadaş, ilk yıllarında da eşcinseldir. Kim karşı ayaklı atlar görmedim. Bugün lezbiyen İttifakı için ren Zhiqiang ev bazı dil proaktif olun keçe bela gitmek için şüpheli olduğunu görüyorum. Sakin tavrı, çok önemli. Eğer kendileri değil olmalıdır ayırımcılık ayrımcılık kendi karşı…

Çin kültürü hakkında tarafsız bir ilişki her zaman olmuştur. Lezbiyen Birliği üyeleri hakkında atlamalı çığlıklar, her zaman izlenimi veren bekliyor dünya lezbiyen anlamına geliyordu. Bu kültürel performanslar zulüm olduğunu. Nötralizasyon Çince kültür içinde ileri geri bir hukuki ilişki kendiliğinden. Örneğin, lezbiyen konusunda cesaret kırıcı, ama kesinlikle değil övgü, yaşam alanı ile katılıyorum, o-ebilmek geçmek öyle demiyor. Son yıllarda, tezahürat sendika üyelerinin sık sık aşırı tepkiler, yaşlı insanlar, bir lezbiyen kültürü için Mars başlık toprak üzerinde istediler hissettiren var. Bu barış değil, düzeltilmesi gerektiğini…

Onların cinsel yönelim, birbirlerinin hareketleri yaşamak için engel değil Ben ne olursa olsun güzel olmaz mıydı? Lezbiyenler kendi barış, dünyada barış…

Satır içi tavsiye sister’s talk-show eski atlar, Azərbaycan Respublikası kadınlar için konuşuyor…

Neden lezbiyen gurur ren Zhiqiang tarafından zarar

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

